پیامک و جملات خیانتی (سری 15)

تبلیغات


پیامک و جملات خیانتی (سری 15)

مجموعه : اس ام اس,طنز,,

تعداد بازدید :1791
تغيير سايز متن : بزرگ .... خیلی بزرگ .... معمولی

sms tike dar پیامک و جملات خیانتی (سری 15)

 

 

 

عاقبت به این نتیجه میرسیم که حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

********************

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !

********************

دوست داشتن دلهای بزرگ لیاقت میخواهد ، چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

********************

هرچند بی حد تو رو میخواستم اما باز تو در حد من نبودی !

********************

یکی “بهتر از من” پیدا کرد درحالیکه به “صدتا بهتر از اون” گفتم : “یکی دارم” !

********************

فکر کردم عاشقم شدی
بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد …

********************

تا آخر عمر درگیرم خواهی بود
انکار نکن ؛ مقایسه تو را از پای در می آورد !

********************

ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ !!!

********************

تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است
گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه!

********************

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2حالت بیشتر نداره :
یا میخوان جات باشن نمیتونن
یا میخوان بات باشن نمیتونن !

********************

رفیق ، پیراهنم را بزن بالا
کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟؟!!
“تو مواظب باش”

********************

بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمیذارم
راست گفت ، چون من عشقش نبودم …

********************

یه سری هم هستن ، نه تنها آدم با اونا “ما” نمیشه ، بلکه از “من” بودنم میفته !

********************

دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم
گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !

********************

سیاه لشکری بودم در عشق تو و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …



برچسب ها : پیامک و جملات خیانتی (سری 15),
[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
مطالب مرتبط

بخند
اس ام اس های نوروز 92
اس ام اس روز مادر
اس ام اس تسلیت ماه محرم
اس ام اس عاشقانه و تنهایی ۳۴۷
اس ام اس فلسفی ۳۴۴
اس ام اس عاشقانه زیبا ۳۴۳
اس ام اس خنده دار
اس ام اس عید نوروز
پيامک عيد نوروز و بهار

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
جدیدترین مطالب
پنل کاربری

نام کاربری
رمز عبور


نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبلیغات
نویسندگان
تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فتو ستاره ساق و آدرس setarehsagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






اخرین نظرات
لیان استور - خبر جالب و متفاوتی بود ممنونم - 1397/11/9
هونام سنگ - با سلام و درود و تشکر از ارائه بازیه جالبتون.موفق باشید. - 1396/7/17
مهاجرت به آلمان - لااااااااااایــــــک خیلی لذت بردم
به ماهم سربزنید
http://migrate.mento.ir - 1394/11/8
مرجان - سسسسسسسسلام نوشته هاتون حرف نداره http://goo.gl/plzaWZ - 1394/11/8
M - - 1394/11/2/setarehsa
محمدرضا آقابیگی - خوبه ولی آمار جمعیتتون مال چند سال قبله - 1394/10/19/setarehsa
همشهری - عجب زندانیه . اونوقت اون آدمای خودفروش فتنه گر دم از زندانهای یاران میزنه - 1394/5/27/setarehsa
m - سلام خوشم اومد ایول - 1394/2/30/setarehsa
مصطفی - مرسی از مطالب خوبتون
و سپاس برای درج نام وب سایت درباره همه چیز به عنوان مرجع خبر
کاش همه آدما مثل شما بودن وقتی مطلبی رو کپی می کردن
مدیر وب سایت درباره همه چیز - 1394/2/6/setarehsa
سانیا17 - لاااااااااااایک داره بخدا - 1394/2/5/setarehsa
مطالب پر بازدید
اشتراک خبرنامه
شما کاربران گرامی با عضویت در بخش خبرنامه اینترنتی می توانید تمامی مطالب منتشر شده در فانتیک را در قالب یک ایمیل هر روز در اینباکس خود دریافت نمایید و به این صورت هیچ مطلبی از فانتیک را از دست نخواهید داد پس همین الان عضویت خود را تکمیل نمایید.
تبلیغات متنی